piątek, 17 stycznia 2014

Liebster Award *-*

Zostałam nominowana przez Madzix AiA :**

1. Ile masz lat?
2. Twój ulubiony kolor?
3. Masz rodzeństwo?
4. Masz jakieś zwierze, jak tak to jakie?
5. Ulubiony film lub książka?
6. Wolisz filmy czy książki?
7. Co cię skłoniło do pisania bloga?
8. Chciałabyś kiedyś cofnąć się w czasie?
9.Chciałaś kiedyś przestać pisać? Jeśli tak to czemu?
10. Ulubiona aktorka i aktor ? 


Odpowiedzi:
1. 14 
2. żółty i niebieski, ale też biały 
3. na moje nieszczęście tak ;D
4. pieska Tolericę
5.Książka to - ostatnia piosenka, a film - camp rock
6. książki, ale filmy też uwielbiam :)
7. Mój pomysł na opowiadanie i to, ze ktoś motywował by mnie do kolejnego rozdziału. Jaka pisałam książkę nie miałam motywacji i skończyłam na 18 rozdziale.
8. Bardzo często
9. Nigdy nie przestanę pisać. To moje życie. Dlaczego nie przetanę? Ponieważ nie umiem :)
10. Ross Lynch, Laura Marano, Zac Efron i Robert Pattinson

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dasz komentarz każdy następny rozdział będzie dłuższy słowo :)